Agile master ref. 005400
Casablanca 22/05/2024 Novancy Consultingfacilitateur dans les échanges entre les membres de l'équipe, il favorise la contribution de chacun, favorise l'esprit d'équipe, développe la relation de confiance ...
facilitateur dans les échanges entre les membres de l'équipe, il favorise la contribution de chacun, favorise l'esprit d'équipe, développe la relation de confiance ...
faciliter et coordonner les projets en interne (entre les architectes, les développeurs, …etc.) ...charge, planning, phases de recette .... etc) maîtrise des méthodologies "agile" connaissance des outils de pilotage jira, vsts, msproject et autres expérience en management ...
Position reports to the national msl manager, interacts closely within regional and local staff. ...ensure a strong medical and scientific presence for adc in key academic centers by facilitation of research and educational initiatives, while supporting requests ...
Avances sur salaire : facilité financière. 9. prêt entreprise : accès à des prêts sur commission. 10. ...soins médicaux facilités : conventions avec des médecins et laboratoires. 13. ...
2 Offres d'emploi similairesSupport facilitation of stakeholder engagement and dialogue with external partners relevant to the project implementation. ...support the activation, facilitation, and management of the undp morocco green growth support linking with undp morocco programme initiatives on sdg impact and ...
Role purpose reporting daily to the assistant facilities manager or facilities manager, the role of facilities coordinator has been created to assist in all and ...
3 Offres d'emploi similairesRenforcer notre équipe du pôle finance et support, nous recrutons un profil assistant(e) senior administration, facturation et affaires juridiques, ou office manager ...
2 Offres d'emploi similairesAbout the location: tasks assist in people management eg. training of all residence team members, schedules, etc. ...manages all requests and à la carte service requests, changes and cancellations. can answer homeowner calls and direct them appropriately. ...
Rattaché au manager maintenance, l'expert facilities assure la coordination opérationnelle des projets d'aménagement des sites et de la maintenance des infrastructures ...
Description du poste sales manager – animal nutrition casablanca morocco sales, customer service & origination job description adm has an exciting opportunity available ...
Atteindre ses objectifs en chiffre d'affaire mise en place par votre manager. ...profil recherché excellente habilité de communication afin de faciliter les démarches commerciale et marketing bonnes connaissances techniques : (internet, téléphonie ...
The position reports to the global homologation manager, and works closely with the rest of engineering and non-engineering areas involved in the development of ...
Reporting pilotage de la déclaration cndp stream 2 : digitalisation du développement rh cadrage des modules du développement rh : recrutement, formation, talent management ...
Operational management: - plan and organize daily work schedules to ensure timely completion of tasks, including room cleaning, and public area maintenance. - inspect ...
Of projects using the appropriate methodology and tools identify, assess, and mitigate project-level risks and escalate them to global leads and/ or the program manager ...
Job description: the director of spa manages and overseas the operations of the spa department, fitness, tennis & paddle facilities,. ...
1 Offres d'emploi similairesLear's industry 4.0 strategy as a global technology leader of automotive seating and electrical components operating across over 250 facilities within 37 countries ...
* faciliter et encourager l'équipe à partager des idées originales et encourager le partage des meilleures pratiques, * diriger le lancement de nouveaux processus ...
1 Offres d'emploi similairesAtteindre ses objectifs en chiffre d'affaire mise en place par votre manager. ...profil recherché excellente habilité de communication afin de faciliter les démarches commerciale et marketing bonnes connaissances techniques : (internet, téléphonie ...
This position requires financial and budgetary management expertise and problem-solving skills. ...faculty and staff managing day-to-day business operations involving work across all central units in the university, including accounts payable, travel, payroll, and facilities ...
1 Offres d'emploi similaires